Заняття починаються з жовтня за комплекцією груп.
Програма курсів (50 годин) розрахована на місяць
На курсах ви познайомитесь з:
- Якостями, необхідними в роботі фармацевтичного представника
- Вимогами фармацевтичної компанії до професійних обов’язків фармацевтичного представника
- Важливими аспектами вербального і невербального ділового спілкування
- Принципами доказової медицини, які необхідні в роботі фармацевтичного представника
- Методами позиціонування, диференціації та брендингу при просуванні лікарських засобів
- Принципами підготовки та проведення презентації для цільової аудиторії (лікарів, провізорів)
- Особливостями просування ЛЗ в аптечному / поліклінічному і госпітальному секторах
На курсах ви навчитесь:
- Визначати переваги лікарських засобів для успішного просування на фармацевтичному ринку
- Знаходити інформацію по доказам ефективності та безпеки лікарських засобів
- Техніці візиту фармпредставітеля в поліклініку, стаціонар та аптеку (первинні і повторні візити)
- Визначати психологічний тип співрозмовника
- Проводити ділову бесіду з лікарем
- Створювати презентацію і виступати з нею перед цільовою аудиторією